Вакансії

 

Посадові обов’язки державного службовця:

  • Участь у підготовці проектів програмних документів з питань фізичної культури, спорту.
  • Здійснення контролю за веденням бухгалтерського обліку, складанням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства щодо ведення бухгалтерського обліку бухгалтерськими службами підзвітних установ.
  • Здійснення внутрішнього фінансового контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних асигнувань управління та підвідомчих установ з програм фізичної культури, спорту.
  • Забезпечення приймання авансових звітів по спортивним програмам відповідно до кошторисів.
  • Забезпечення своєчасного опрацювання заяв про видачу довідок з питань, що відносяться до компетенції відділу.
  • Забезпечення набору відомостей та дублювання їх в клієнт-банку, контролю за списанням коштів по них та їх ідентичністю.
  • Вжиття заходів для захисту персональних даних фахівців фізичної культури, спорту, працівників управління, установ, по яким проводиться оплата.
  • Забезпечення підготовки та подання звітів про суми нарахованих виплат застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
  • Забезпечення підготовки та подання податкових розрахунків сум доходів, нарахованих (сплачених) на користь платників податків, і сум утриманих з них податків.
  • Забезпечення підготовки та подання заяв-розрахунків для надання коштів Фонду соціального страхування України на виплату матеріального забезпечення застрахованим особам.
  • Ведення обліку надходження і використання коштів по здійсненню спортивних заходів управління у розрізі кодів економічної та функціональної класифікації, контроль за надходженням лікарняних та їх перерахуванням на карткові рахунки працівників.
  • Забезпечення обліку та заповнення книги касових та фактичних витрат (програм з фізичної культури, спорту, апарату управління).
  • Забезпечення оформлення казначейських документів.
  • Забезпечення оприлюднення звітності на сайті www.e-data.gov.ua, зокрема звітів про використання коштів.
  • Організація роботи в системі публічних закупівель prozorro.gov.ua та tender.me.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги:

ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра;

вільне володіння державною мовою.

 

Вимоги до компетентності:

уміння працювати з комп’ютером: компоненти вимоги: рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;

необхідні ділові якості: компоненти вимоги: аналітичні здібності; здатність концентруватись на деталях; оперативність; навички самоконтролю;

необхідні особистісні якості: компоненти вимоги: відповідальність; уважність.

 

Професійні знання:

знання:

Конституції України;

Бюджетного кодексу України;

Закону України “Про державну службу”;

Закону України “Про запобігання корупції”;

Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”;

наказу Міністерства фінансів України від 31.12.2013 р. № 1203 “Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2014 року за № 161/24938;

Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі;

постанови Правління Національного банку України від 29.12.2017 р. № 148 “Про затвердження Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні”

 

Умови оплати праці: посадовий оклад 4800,00 грн., інші виплати відповідно до статей 50-52 Закону України “Про державну службу”.

 

Перелік документів, що подаються конкурсній комісії:

  • Копія паспорта громадянина України.
  • Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 (зі змінами), резюме у довільній формі.
  • Письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надається згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно особи відповідно до зазначеного Закону.
  • Копія (копії) документа (документів) про освіту.
  • Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.
  • Заповнена особова картка встановленого зразка.
  • Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік.

 

Строк подання документів: до 18.15 год. 24 липня 2018 року за адресою: вул. Мала Бердичівська, 25 (каб. 73), м. Житомир, 10014.

 

Конкурс на заміщення вакантної посади державної служби проводитиметься 27 липня 2018 року за адресою: вул. Мала Бердичівська, 25, м. Житомир (управління національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської облдержадміністрації).

 

Інформацію про проведення конкурсу можна дізнатися:

адреса: вул. Мала Бердичівська, 25 (каб. 73), м. Житомир;

електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;

телефон: 222725, головний спеціаліст з питань персоналу управління Вознюк Тетяна Іванівна.